26 Kasım 2010 Cuma

Cusco II

Plaza de Armas ve Santo Domingo Katedrali
Katedralin adından emin değilim, şimdi internetten bakıp yazdım yanlış olabilir ;)

Bilenler varmış ben ilk kez bir katedralde kara tenli İsa figürü gördüm. Bir de İnka’ları kendi dinlerine bağlamak için dağ tanrıçası şeklinde etekleri olan Meryem ana..
Fotoğraf çekimi yasak, bu yüzden aklımdaki kareleri sizlerle paylaşamıyorum. Çok çarpıcı resimler, figürlerle dolu bir katedral.

Günün geri kalanında tur sacsayhuaman kalesine gidiyor ben katılmıyorum. Turdan arkadaşlarla kahve bahanesi ile plaza de armas’a bakarak keyif yapıyoruz. Ve ardından biraz alışveriş.. Gün batımı bu şehirde muhteşem, o nedenle bol yazı yerine bol fotoğrafla başbaşa bırakıyorum sizleri...

banka

kilise

çocuk

plaza de armas

cusco bayrağı

cusco ufak meydan

cusco sokak

cusco otelimizin caddesi

gün batımı kilise

plaza de armas
meydanda ben

cusco sokak

Ertesi gün müthiş olacak; Ollantaytambo, Pisac ve Urubamba!

Kısa kısa:
  • Cusco'nun kendine özel gökkuşağı renkli bayrağı her yerde dalgalanıyor.
  • Plaza de Armas'ta mutlaka bir cafe'de oturup, çevreyi izleme keyfini yaşamalısınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder